הכל על שלטים אלקטרוניים

שלטיים אלקטרונים נחשבים לדרך הטובה ביותר לגרום לעסק שלנו לבלוט ולהכניס אליו הרבה לקוחות פוטנציאלים.
בדומה לבאנר האלקטרוני הנפוץ כל כך כיום מעל דפי האינטרנט, גם השלט האלקטרוני נועד למשוך את תשומת הלב שלנו ולגרום לנו לרצות לבדוק במה מדובר.

בעולמנו כיום נמצאים שלטים רבים בכל מקום, בתחנות האוטובוס, על הגשרים ובצידי הדרכים.
קשה לקלוט את כמויות המסר הרבות הללו ועל מנת לעזור לשלט שלנו לבלוט, מומלץ לבחור בשלטים אלקטרוניים.
שלטים אלקטרוניים הופכים פופולריים מאוד בשנים האחרונות, שכן הם מאפשרים שילוב של אלמנטים פרסומיים שלא קיימים בשלטים רגילים.

איזה סוגים של שלטים אלקטרוניים קיימים?

קיימים שני סוגים עיקריים של שלטים אלקטרוניים:

שלטים אלקטרוניים פנימיים- שלטים אלו יהיו מיועדים להיתלות בתוך מקומות סגורים כדוגמת מרכזים מסחריים, קניונים וחנויות.
הם יותאמו בגודלם ובסגנונם למקום סגור.

שלטים אלקטרוניים חיצוניים- שלטים אלו יהיו מיועדים להצבה באזורים פתוחים, כדוגמת תחנות אוטובוסים, תחנות רכבת ובצידי הדרכים.
עליהם להיות מותאמים לכל מזג האוויר, על ידי כך שיהיו ממוגנים מפני מים ומותאמים לשמש.

היכן ניתן להציב שלטים אלקטרוניים?

כיום ניתן ונהוג להציב שלטים אלקטרונים כמעט בכל מקום.
שלטים אלקטרוניים יכולים להיות מוצבים בחנויות, מסעדות, פאבים, מרכזי מסחריים ואפילו בקאנטרי קלאב.
ניתן גם להציב שלטים אלקטרוניים כאמור בצידי הדרכים ואף בכניסה לישובים.
בעיקרון שלטים אלקטרוניים אינם מיועדים לשימוש רק בשעות החשכה ולאף מומלץ ורצוי להשתמש בהם גם בשעות היום.

מה היתרונות של השימוש בשלטים אלקטרוניים?

משיכת תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים- היתרון הבולט ביותר בשימוש בשלטים אלקטרוניים הוא משיכת תשומת הלב של האנשים וביניהם הלקוחות הפוטנציאלים של העסק.
שלטים אלו בולטים הרבה יותר, מאפשרים להעביר מסר שיווקי מעניין יותר וכן יוצרים עניין אצל הצופים בהם.

הגדלת הסיכוי לביצוע עסקה- שלטים אלקטרוניים יוצרים סקרנות רבה יותר אצל הלקוחות הפוטנציאלים, דבר שהוכח כמגביר את הסיכוי להתמקדות בעסק ולביצוע עסקה.

העברת מספר מסרים- שלטים אלקטרונים מאפשרים להעביר מספר מסרים גדול יותר מאשר שלטים רגילים, שכן ניתן להכניס בהם מספר מסרים פרסומיים על ידי החלפת מסכים.
בנוסף, ניתן לתזמן את העברת המסרים מעל פני השלטים הדיגיטליים בהתאם לקהל היעד המשתנה.

טיפים לשימוש נכון בשלטים אלקטרוניים

חלוקה נכונה של המסר- אומנם שלטים אלקטרוניים מאפשרים לנו העברה של מסרים רבים יותר משלטים אחרים, עם זאת גם פה, חשוב מאוד שנערוך חלוקה נכונה של המסך בהתאם למסרים שהיינו רוצים להעביר.
חשוב שניקח בחשבון את סוג וגודל הפונט, כמות המסר שנרצה להכניס ואת סדר ותזמון המסרים השונים שברצוננו להעביר.

התאימו את צרכי הלקוח לאפיון המידע- חשוב מאוד להתאים את אפיון המידע הקיים בשלטים האלקטרוניים ללקוחות הפוטנציאלים אליהם אנחנו שואפים.
חשוב לקחת בחשבון את מיקום השלט, הגודל שלו וכן המרחק שנוח ביותר לצפייה בו.

משך צפייה מותאם- חשוב מאוד שנתכנן את משך הפרסום של המסרים הפרסומיים בשלטים האלקטרוניים לזמן הנכון והתאים לקריאה והבנה של המסר.

ערכו ועדכנו את המסרים- נצלו את האפשרות לערוך ולעדכן את המסרים בשלטים האלקטרוניים בצורה תדירה.
על מנת לקבל מקסימום חשיפה על דברים אותם הייתם רוצים לקדם.

התאימו את המסר לקהל היעד- חשוב להתאים את המסרים אותם אתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם, בנוסף חשוב להתאים גם את הצורה בה תרצו להעביר את המסר מבחינת צבעים, צורות ופונטים.
העדיפו תמיד להתאים את הצבעים והפונטים ככה שיהיו מזוהים עם המוצר שלכם.